mandag den 31. oktober 2011

Tak for nu Desire Z - Og QWERTY smartphonens endeligt

Jeg har endelig besluttet at min trofaste HTC Desire Z skal på pension. Jeg har ellers brugt den i næsten 12 måneder, hvilket er lang tid for mig. Den må vige pladsen for en større, tyndere og lettere mobil, og dette bytte har fået mig til at tænke over fremtiden for QWERTY smartphones. Hvad sker der med keyboardet i fremtiden og vil man kunne nøjes med touch tastaturet på de nye smartphones. Den større skærm, de sandsynligvis vil få, gør det lettere, men er det godt nok.

Dette tager jeg et kig på, så hop over på Faaborg's Tech Views og find ud af hvad jeg er kommet frem til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

24 timer med en elbil - erfaringer og tanker

Jeg har længe ønsket at finde ud af, hvordan det føles at leve med en elbil. Ikke fra en bil performance perspektiv, men fra et hverdags...