fredag den 21. oktober 2011

Faaborg's Tech Views - Faaborg's Blog på engelsk

My new blog in English

Jeg har her på bloggen skrevet lidt på dansk og lidt på engelsk. Jeg føler selv at det er noget rod og har derfor valgt at flytte mine engelske indlæg til en ny blog, Faaborg's Tech Views. Her vil der være både originale indlæg, men også oversættelser af indlæg fra denne blog. Jeg vil selvfølgeligt ligge henvisninger ind her så dem der følger denne blog ikke går glip af mine kun på engelsk indlæg.

Fortsat god læsning uanset om du følger mig her eller på mine nye blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

24 timer med en elbil - erfaringer og tanker

Jeg har længe ønsket at finde ud af, hvordan det føles at leve med en elbil. Ikke fra en bil performance perspektiv, men fra et hverdags...