fredag den 30. december 2011

Nu ugentligt på GearNyt.dk


Jeg har indgået en aftalt med GearNyt.dk om at leverer et ugentlig indlæg til deres side. Jeg vil, som her på bloggen, skrive om nye teknologier eller nye produkter som vil påvirke vores daglig dag. Jeg vil, med udgangspunkt i den forgangne uge, kigge på trends og skift i markedet, både her i Danmark og i udlandet.

Mit første indlæg er et kig på året der kommer og hvilke produkter og teknologier vi kan vente os, læs den her.

Vi ses i det nye år, nu også på GearNyt.dk.

Godt nytår.

1 kommentar:

  1. Jeg er super glad for at have dig som ny skribent på GearNYT, Lars. Super spændende artikler du kommer med - både velskrevne samt med spændende synspunkter.

    Håber vi kan fortsætte samarbejdet i lang tid endnu i fremtiden. :-)

    SvarSlet

24 timer med en elbil - erfaringer og tanker

Jeg har længe ønsket at finde ud af, hvordan det føles at leve med en elbil. Ikke fra en bil performance perspektiv, men fra et hverdags...