onsdag den 21. marts 2012

Galaxy Note ICS opdatering - TouchWiz eller CyanogenMod

CyanogenMod CM9 på Galaxy Note

Samsung's ICS opdatering til Galaxy Note er kun få uger fra at blive rullet ud og det bliver spændende at se om Samsung vælger at leverer en opdatering som er tro mod Galaxy Note konceptet. Jeg deler over på Faaborg's Tech View mine håb og ønsker til den kommende opdatering og sender også CyanogenMod teamet en venlig tanke, blot i tilfælde af at Samsung ikke leverer varen.

Læs videre her, Galaxy Note ICS upgrade - TouchWiz or CyanogenMod

1 kommentar:

  1. Lige en tillægs kommentar nu efter ICS er landet på Galaxy Note. Jeg har endnu ikke lagt en CyanogenMod ROM på, men jeg har installeret Apex Launcheren, for at slippe af med TouchWiz. Det er rigtigt god løsning, hvis du ikke vil rode med at flashe en custom ROM.

    SvarSlet

24 timer med en elbil - erfaringer og tanker

Jeg har længe ønsket at finde ud af, hvordan det føles at leve med en elbil. Ikke fra en bil performance perspektiv, men fra et hverdags...